מוכרים/קונים את זה לא ידעתם על הבינה המלאכותית של גוגל

שילוב Google Bard ו-Google Search הולך לשנות את הדרך בה שאנחנו מחפשים , אתם מוכנים לזה ???

Google Bard
הוא צ'אטבוט של מודל שפה גדול ואולי הכי גדול ומטורף שיש , כל התוכן , כתבות , והדאטה שאי פעם עלה לגוגל ועולה גם ברגעים אלו מעובד עם הצ'אטבוט מידי רגע. הוא מאומן על מערך נתונים עצום של טקסט וקוד, והוא יכול ליצור טקסט, לתרגם שפות, לכתוב סוגים שונים של תוכן יצירתי ולענות על כל שאלה בצורה אינפורמטיבית. (לפעמים הוא גם מחרטט , לכן צריך לדעת איך לשאול …)

את החיפוש בגוגל כולנו מכירים , לא סתם הוא המנוע החיפוש הפופולרי ביותר בעולם ומיליארדי אנשים משתמשים בו מדי יום כדי למצוא כל דבר באינטרנט .

מעבר לכל הבאז והטירוף בין התאגידים החזקים ביותר בעולם , גוגל הודיעה על תוכניות לשלב את בארד במנוע החיפוש שלה בעתיד. זה יאפשר למשתמשים לשאול כל שאלה בשפה טבעית, ובארד יוכל לספק תשובות מקיפות ומלאות אינפורמציה

אתם קולטים ?? גם אם השאלות פתוחות, מאתגרות וגם אם אני בכלל לא ידוע איך לשאול על מנת להגיע למוצר שאני רוצה , אני יוכל לתאר את המוצר ובארד יוכל להגיב ביצרתיות מופלאה על ידי הדאטה שלו ולנסות להגיע לתוצאה שאתם מחפשים .

השילוב הזה של בארד בחיפוש Google יהפוך אותו לכלי החזק ביותר ובאותו נשימה גם הידידותי ביותר לכל משתמש.

אז איך זה יעבוד ?
בארד בעצם מסוגל לגשת ולעבד מידע ממגוון רחב הרבה יותר של מקורות מאשר כל מנועי חיפוש מסורתיים כי הוא מחובר ישירות לגוגל . המשמעות היא שהוא יכול לספק תשובות מקיפות ביותר לשאלות המשתמשים , גם תשובות לשאלות שהתשובות שלהם מתרחשות ממש ברגעים אלו כגון ידיעות חדשותיות .

בסופו של דבר הוא גם יהיה מסוגל ללמוד על תחומי העניין וההעדפות של המשתמשים לאורך זמן. (קצת מפחיד)  מה שיאפשר לו לספק תוצאות חיפוש מותאמות אישית יותר שרלוונטיות לכל משתמש .

המנוע יוכל לעזור למשתמשים למצוא מוצרים שהם מעוניינים בהם, גם אם הם לא בטוחים מה הם מחפשים. כתוצאה מכך יהיה הרבה יותר קל להגיע לקהלים שהמוצר שלנו מתאים להם ומאידך יקל על הקונים להגיע למה שהם רוצים .
בסך הכל, השילוב של Bard בחיפוש Google הוא פיתוח משמעותי שיש לו פוטנציאל לחולל מהפכה בדרך שבה אנו מחפשים את המידע. שורה תחתונה זה יהפוך את חווית החיפוש לחזקה יותר, ידידותית למשתמש ומותאמת אישית.

אז כמוכרים/קונים , איך המידע הזה יכול לעזור לנו ?
כשאתם מעלים מודעת פרסום של מכירה דירה , תפרטו כמה שיותר פרטים בתיבת הטקסט על הנכס שלכם בצורה מקיפה , לדוגמה: קרבה למקומות אסטרטגים , מה שופץ בבית (פירוט כולל, אינסטלציה , שירותים מקלחות , אסלות סמויות , מטבח) פרטי הדירה , פרטי הבניין , חניה מעלית וכולי… ואז הפלא יקרה . כשהלקוח יחפש דירה הוא יצטרך פשוט לכתוב בשורת החיפוש בגוגל את המילים הבאות :
אני מחפש דירה לקנייה עד תקציב 2,000,000 ש"ח בקרבת מכון ויצמן , מרחק הליכה של עד 5 דקות , רצוי משופצת מהיסוד אם לא ,אז לפחות שהחליפו אינסטלציה , מקומה 2 חייב מעלית .
ואם הנתונים של הדירה שלכם מתאימים התוצאה תיהיה המודעה שלכם ישירות בחיפוש , בעולם שחוסר סלבנות זה לא מילה גסה , המהפך שמתקרב יגרום לכך שהעולם לא יהיה מה שהכרנו .