בתים פרטיים / וילות בעיר רחובות

צרו קשר

לא קשה להבין מדוע אנשים רבים כל כך מחפשים, ממש עכשיו בתים פרטיים ווילות למכירה ברחובות.

העיר רחובות טומנת בחובה הרבה מאוד יתרונות ביחס לעיר מרכזית כל כך ובשכונותיה השונות ניתן למצוא לצד בתי מגורים גם ווילות ובתים פרטיים בבניה נמוכה ועם נוף מרהיב מסביב.

המיקום המצוין, העובדה כי יש בסביבה קריית הייטק מפותחת לצד תחנת רכבת וצירים מרכזיים שמובילים למרכזי תעסוקה ובילוי נוספים הופכים את העיר למוקד של ביקוש ער. בבתים הפרטיים ובווילות מתגוררות משפחות צעירות, יזמים, מנהלים וגם אוכלוסייה וותיקה ואיכותית.

בתים פרטיים בעיר מבוקשים מאוד גם על ידי משפחות של משפרי דיור, שרוצים יותר מאשר עוד דירה בבניין רגיל למראה. סיני נכסים, שעוסקים בהשקעות ובשיווק נדל"ן לאורך שנים מחזיקים ברשותם מלאי של בתים פרטיים ווילות בגדלים שונים ובכלל שכונותיה של רחובות.

ניתן למצוא בתים בבניה וותיקה, שאחרי שיפוץ יהפכו לפנינים ויש גם ווילות חדישות הבנויות בסטנדרט הכי מתקדם שיש, רק לקבל את המפתח ולהיכנס לגור (בלי שצריך להשקיע שקל בשיפוץ או בשינויים). גם משקיעים מגלים עניין בבתים פרטיים או ווילות ברחובות, בזכות האפשרויות המגוונות הטמונות בנכסים אלה שניתן להפיק מהם הכנסה פסיבית. יש לציין כי בחלק מהנכסים הללו ישנה יחידת דיור נפרדת שמתאימה או לילדים בוגרים או למטרת השכרה לדייר יחיד או זוג צעיר ללא ילדים.

צפו במגוון בתים פרטיים למכירה ברחובות

♥ אז אם חיפשתם בגוגל, בית פרטי למכירה ברחובות, וילות ברחובות, הגעתם למקום הנכון!

יש לנו עוד המון בתים פרטיים ברחובות שאנחנו יכולים להציע לכם.

חייגו – 073-7754005 סיני עמרמי.