פרויקטים חדשים ברחובות לדתיים

היצע רחב היקף של דירות ונכסים אטרקטיביים לקהל הלקוחות שומר המסורת – פרויקטים חדשים ברחובות לדתיים רק בסיני נכסים!
קהילת התושבים הדתית ושומרת המסורת ברחובות והסביבה, הינה מאז ומעולם אוכלוסייה יקרה לליבנו בחברה.
זוהי גם הסיבה שהחלטנו בסיני נכסים, לנסות ולהעניק מענה אופטימלי עבור אוכלוסייה זו בנושאי דיור ומגורים על הצד הטוב ביותר.
בימים אלה עמלים יועצי הנדל"ן של סיני נכסים על שיווק מספר פרויקטים חדשים המותאמים לקהילה זו, ובדגש על חיי קהילה תוססים וקרבה למוסדות חינוך ופנאי איכותיים, לרבות בתי כנסת, גני ילדים ובתי ספר דתיים.
בד בבד, יצוין כי כלל הפרויקטים המשווקים על ידנו מיועדים לכל סוגי האוכלוסיות והקהלים, תושבי העיר רחובות והסביבה, כמו גם משקיעים המחפשים אחר הזדמנויות במחירים אטרקטיביים מתוך שאיפה להשגת תשואה משמעותית בעתיד.
בין הפרויקטים הבולטים ברחובות המוצעים על ידנו כיום ניתן למנות, בין היתר, דירות 3 ו-5 חדרים ברחוב גורדוסקי המבוקש, דירות 5 ו-6 חדרים (כולל פנטהאוז ודירת גן) בבניין מפואר בצפון העיר, לצד פרויקטים נוספים בצפון הוותיק ובמרכז השקט של רחובות.
עוד תוכלו למצוא אצלנו באתר האינטרנט מלאי רחב היקף של דירות להשכרה/למכירה, בתים פרטיים, וילות ואף משרדים ושטחי מסחר ברחובות בפרט ובאזור השפלה בכלל.

פרויקטים חדשים ברחובות לדתיים של סיני נכסים – כי איכות היא לא מילה גסה

מזה שלושה עשורים שחברתנו הפכה לשם דבר בתחום הנדל"ן באזור רחובות והסביבה.
לאורך התקופה הזו ליווינו מאות משפחות החל משלב איתור הנכס האופטימלי עבורן ועד למעמד חתימת החוזה וכניסה לדירת החלומות המותאמת לצרכיהם.
חברתנו צברה במרוצת השנים מוניטין יוצא דופן, לאור ההקפדה על מספר ערכים מרכזיים, ביניהם שקיפות מלאה מול קהל הלקוחות, אמינות, תודעת שירות גבוהה מהרגיל, זמינות מלאה ומענה גם בשעות לא שגרתיות לכל פנייה, וחשוב מכולם – השקעת מאמץ מקסימלי למענם, כך שיבואו בסופו של יום על שכרם ויזכו לנכס המושלם עד לשביעות רצונם המלאה.
אז בפעם הבאה שתחפשו אחר דירה ברחובות או נכס בעיר, אתם כבר יודעים אל מי לפנות – סיני נכסים כאן בשבילכם לאורך כל הדרך!

סיני עמרמי מנכ"ל ובעלים סיני נכסיםהשקעות ושיווק נדל"ן/גישור רחובות.
הרצל 125, רחובות
052-2513418
Sinayamr@gmail.com