בס"ד

רחובות קוראת לכם

מחפשים אחר השקעה אטרקטיבית או שיפור דיור? חברת "סיני נכסים" הינה הכתובת המדויקת לשיווק פרויקטים חדשים ברחובות והסביבה – מקצוענים עם 30 שנות ניסיון בענף הנדל"ן באזור השפלה

הידעתם? אוכלוסיית העיר רחובות גדלה בעשור האחרון ב-3.3%, כך מנתונים שפרסם לאחרונה ראש העיר, רחמים מלול, במסגרת פאנל בנושא שוק הדיור הלוהט והתחדשות עירונית.

כאחת הערים המרכזיות באזור השפלה בפרט וגוש דן בכלל, מושכת אליה רחובות מדי שנה אוכלוסייה איכותית המוצאת בה מגוון רחב של מקומות תעסוקה, רכישת השכלה (בדגש על מכון ויצמן שהינו בעל שם עולמי), דרך שכונות חדשות המתפתחות בצורה מרשימה ומעניקות חזות מודרנית לאחת הערים הוותיקות בישראל.

לכך יש לצרף עידוד השקעות ויזמות מצד עיריית רחובות שמשקיעה משאבים רבים הן בתכנון ותשתיות והן בתמריצים עבור קבלנים, אשר מגדילים באופן גורף את כמות הדירות ברחבי העיר, למען הגדלת ההיצע ומתן אפשרות למשפחות צעירות, משפרי דיור וכן משקיעים למיניהם לרכוש נכס ברחובות. 

בנוסף, ראוי לציין כי על אף עליות המחירים בענף הנדל"ן בשנים האחרונות, רחובות עדיין נחשבת לקרקע פורייה בכל הקשור למציאת "הזדמנויות" לרכישת נכסים שעתידים לספק תשואות גבוהות בצירוף הכנסה כספית קבועה, שהינה לעיתים רבות גבוהה משמעותית מהממוצע הארצי. 

אז אחרי שהתייעצתם עם עצמכם, בני המשפחה וחברים, והגעתם למסקנה שפניכם אל רכישת נכס בעיר רחובות – מומלץ להיעזר בגורם מקצועי המכיר את העיר על בוריה. 

הרשו לנו להציג בפניכם את חברת סיני נכסים העוסקת בשיווק פרויקטים חדשים ברחובות והסביבה, ונחשבת לחברה מקצוענית עם ניסיון של 30 שנות עשייה בענף הנדל"ן. צוות החברה הכולל את מיטב יועצי הנדל"ן ישמח לערוך עבורכם למסע היכרות עם העיר רחובות, כך שתוכלו בסופו של יום לקבל את ההחלטה המושכלת ביותר בצורה נבונה, שכן ידוע כי "החיפזון מהשטן". 

בין הפרויקטים החדשים אותם משווקת החברה נמנים בנייני מגורים ברחבי העיר, כמו גם וילות, בתים פרטיים ונכסים איכותיים. 

אנו מזמינים אתכם להגיע לפגישת ייעוץ ללא עלות על מנת להתרשם מניסיון החברה, במטרה להוביל אתכם לרכישת נכס אטרקטיבי על פי צורך.

צפו בפרויקטים שאנו משווקים ברחובות ⇐

סיני עמרמי מנכ"ל ובעלים סיני נכסיםהשקעות ושיווק נדל"ן/גישור רחובות
הרצל 125 רחובות
052-2513418
Sinayamr@gmail.com