דמעות של אושר

 

"אני רוצה לעזור לבן שלי , הוא עבר כל כך הרבה והגיע הזמן שיהיה לו את הפינה שלו"

זו הייתה תחילתה של שיחה עם לקוחה שהגיעה לפגישה איתי בנוגע לדירה שראתה עם סוכן ממשרדי, מהרגע הראשון הדמעות זלגו מעיניה ללא הפסקה, למרות שהיא הגיעה לדבר איתי על נכס מסוים אני בכל השיחה נסיתי להבין מה הסיפור של הבן שלה עוד לפני שהתחלנו לדבר על הדירה שראתה.

הבן שלה עובד כמורה וכמחנך בבית ספר, בעבר היה נשוי למישהי באושר עד שיום אחד החליטה שהיא איננה מעוניינת להמשיך את חיי הנישואים וברצונה להתגרש.

לדבריה בנה נכנס למשבר מאוד רציני מאחר ויש להם ילדים והקשר שלו אליה היה מאוד חזק, בנוסף המעבר שלו מדירה לדירה ציער אותה מאוד, שנים של שכירות הביאו אותה למצב שהיא החליטה לשבור חסכונות ולקחת הלוואה על מנת שבנה ימצא מנוח לנפשו. המחיר שהיא הציעה היה רחוק מאוד מהמחיר המבוקש, הרגשתי לא נעים.

מצד אחד אני מעוניין לעזור לה להגשים את המשאלה שבעצם היא של כל הורה דואג, אך מצד שני יש בעל נכס שהצפייה שלו גבוהה משמעותית והדבר היחיד מבחינתי שניתן לעשות זה לנסות לבדוק עד כמה ניתן יהיה לצמצם את הפער בין הצדדים ובכך לתת לה מידה של אופטימיות.

הבטחתי לה שאעשה ככל שניתן על מנת שהעסקה תצא לפועל, היא הודתה לי בחום ואמרה לי שאני עושה מצווה גדולה, היא מאוד רוצה לשמוע ממני בשורות טובות.

למחרת הזמנתי את בעל הנכס, בניסיון לצמצם את הפער הגעתי איתו למחיר שהוא בקירוב להצעה של הלקוחה וייחלתי לכך שהקונה תאשר את הסכום ונוכל להתקדם לחתימה.

לאחר מכן פניתי לקונה והעברתי לה את ההצעה הנגדית, למזלי הטוב היא אישרה את ההצעה אך דבר אחד נוסף שנשאר היה לאשר הוא המשכנתא, פנייה שלי ליועצת משכנתאות מקסימה ובזריזות רבה הצלחתי לאשר לבן משכנתא ממש בתוך שעות אחדות.

מיד לאחר מיכן נקבעה פגישה לחתימת חוזה. רגע החתימה היה מאוד מרגש, אז כמו שזה התחיל כך זה הסתיים, הדמעות זלגו מעיני האם והפעם דמעות של אושר כאשר הביטה בבנה חותם על החוזה והאמת שגם אני התרגשתי להיות שותף בהתחלה חדשה של אדם שעבר כל כך הרבה קשיים אבל זכה באמא נדירה שפשוט נלחמה עבורו והכל בכדי שיהיה לו טוב .

שבוע טוב לכולנו ושנזכה לעזור תמיד!

רוצים לקרוא עוד? היכנסו לבלוג תיווך.
מחפשים יועץ נדלן עם מעל 30 שנות ניסיון? צרו קשר.
"סיני נכסים" משרד תיווך ברחובות.