בס"ד

הזמן קצר והמלאכה מרובה חלק ב

תקציר: הדירה שנמסרה לטיפולנו הבלעדי היתה חייבת להימכר בתקופה קצרה מאוד, הקונים הראשונים רצו לקנות את הדירה אך הסתבר שיש להם צרות של עשירים, ברשותם היו מספר נכסים ומכיוון שההורים לא היו מוכנים לתת להם את המקדמה שהבטיחו הם ירדו מהפרק.

הקונים הבאים שהגיעו התחילו תהליך מול עורכי הדין , בשלב הזה חזרו אליי הקונים שראו את הדירה חודש לפני והחליטו שהם מעוניינים להתקדם, תשובתי הייתה שלא ניתן מאחר ועורכי הדין כבר עובדים על חוזה וסיכמנו שתמתין יום אחד אולי יקרה משהו.
אכן גם הקונים האחרונים ירדו מהפרק והעדיפו קודם למכור את הדירה שברשותם מה שנשאר לי לחזור לקונים הראשונים וכשחזרתי אליהם הם הודיעו שהם כבר במשא ומתן עם דירה אחרת בסך הכל יום אחד שינה את התמונה…..

החלק המאוד לא נעים היה התנהלות מול המוכר שמאוד התאכזב, המירוץ לחפש קונים עלה הילוך, פניות לסוכני נדלן שעובדים איתי בשיתוף פעולה פרסומים בכל המדיות האפשריות וזה לא ממש עזר, המחשבות רצות לי בראש מה עושים? איך ניתן להתקדם? .

לאחר שבוע הגיעה שיחת הטלפון מהקונה האחרונה שטענה שהיא במשא ומתן עם דירה אחרת והיא מבקשת לראות את הדירה שוב , מבחינתי זו הייתה הפתעה תרתי משמע, הן מבחינת הפנייה והן מבחינת הצעת מחיר הנמוכה שהציעו לי היא ובעלה, "הפעם אנחנו רציניים" כך אמרה אם אתה מאשר אנחנו מתקדמים לחוזה, האמת שבליבי היה ספק האם ההצעה שלהם היא רצינית או שאני לא אספיק להעביר אותה למוכר והם כבר יהיו במשא ומתן נוסף, אך מאחר ולא היה לי מה להפסיד בשלב הזה העברתי את ההצעה למוכר שלא ממש התחבר למחיר אך הצעתי הייתה שלפני שייתן לי תשובה כדאי שישן על זה לילה כמו שאומרים ורק למחרת יענה לי .

הסתבר לי שזה היה הלילה הכי ארוך שהיה לי בחיים , זה הרגיש כמו כמה לילות , התשובה הייתה שישפרו את המחיר ונוכל להתקדם במידה שלא  "שחרר אותם יש גבול לכמה אני יכול לרדת במחיר" .

שוחחתי עם הקונים וביקשתי מהם לשפר את המחיר ותשובתם הייתה נחשוב ונחזיר תשובה.

הימים חולפים והשעון מתקתק, מידי פעם טלפון מהמוכר "נו מה קורה יש התקדמות?" תשובתי הייתה בינתיים לא ובליבי נשאתי תפילה שכבר תהיה לי תשובה חיובית, הבטחתי לו שאני אעשה כמיטב יכולתי לגשר על הפערים .

לאחר כשבוע התקבלה ההצעה הנגדית מצד הקונים, "הפעם זה סופי" כך אמרו , ההצעה הייתה גבוהה יותר אך עדיין נמוכה באופן משמעותי, הרבה ברירות לא היו לי,

קונים לא עמדו בתור והם היו הכי רציניים, ההצעה הועברה למוכר בתקווה שישתכנע לאשר אותה.

למזלי הצלחתי לשכנע אותו והתחלנו להתקדם לחתימת חוזה שנחתם בין הצדדים לאחר שבוע ימים , כאשר כולם מרוצים תודה לאל.

שיהיה פסח כשר ושמח לכל בית ישראל.

סיני עמרמי מנכ"ל ובעלים סיני נכסים משרד תיווך ברחובות.

הרצל 125 רחובות
052-2513418
Sinayamr@gmail.com