בס"ד

הסבלנות מרה אך פירותיה מתוקים

4 שנים עברו עד שהצלחנו למצוא דירה ללקוחה ששברה שיא בכמות הדירות שראתה, בכל נכס שראתה הייתה מוצאת איזשהו פגם .

בני ירין שעבד איתה הפתיע אותי בדבקות במטרה שהפגין כלפיה, מידי פעם הייתי שואל אותו למה הוא ממשיך להציע לה דירות? תשובתו הייתה "אתה תראה שבסוף היא תקנה דירה דרכנו" בליבי אמרתי אשרי המאמין.

הימים חלפו כך גם השנים והסתבר שהקשר שלו איתה לא פסק , השבוע הוא היגיע למשרד עם חיוך ענק והצעת רכישת דירה בידו
"תנחש של מי ההצעה ?" אין לי מושג השבתי, אתה זוכר את הלקוחה ההיא מלפני כמה שנים שאמרתי לך שהיא בסוף תקנה דירה דרכי ? היא ראתה דירה איתי השבוע ונתנה הצעה .

האמת שהופתעתי והסיבה לכך כי היא הייתה לקוחה עם דרישות לא פשוטות שכל סוכן שהיה עובד איתה מזמן היה מתייאש, פירגנתי לו על הסבלנות והדבקות במטרה וקיוויתי שנגיע לחתימת החוזה המיוחלת.

למרות שהספק עדיין היה בליבי ציפיתי לראות כיצד יתקדמו העניינים, טיוטות החוזה הועברו בין עורכי הדין ותוך מספר ימים נפגשנו על מנת לחתום על החוזה, מעמד החתימה היה מאוד מרגש, לאחר החתימה היא סיפרה לי שכל כך הרבה שנים היא גרה בשכירות והיא עברה מדירה לדירה והיא ממש ציפתה להגיע ליום הזה שיהיה לה דירה משלה, היא שמחה שהצליחה והודתה לנו על הסבלנות שהייתה כלפיה מצד הסוכן שליווה אותה עד לרגע הזה, העיניים הבורקות והחיוך הענק על פניה העידו על כך ומבחינתי זה הסיפוק הגדול ביותר ששימחנו עוד משפחה.

כמו תמיד מרגש אותי מחדש שהצלחנו לעזור לעוד משפחה למצוא את דירת חלומותיה והתובנה שקיבלתי למרות השנים הרבות שאני מלווה לקוחות לרכוש ולמכור נכסים שההתמדה והדבקות במטרה בסוף מובילה לתוצאות והסבלנות של בני ירין הובילה אותנו ליעד ועל כך מגיע לו שאפו וכפי שאמרו חכמינו הסבלנות היא מרה אך פירותיה מתוקים .

יש לכם דירה או נכס למכירה? רוצים לקנות או להשכיר? התקשרו למשרד תיווך ברחובות סיני נכסים

סיני עמרמי מנכ"ל ובעלים סיני נכסים

הרצל 125 רחובות
052-2513418
Sinayamr@gmail.com