בס"ד

לכל אחד יש את הכתובת שלו

לפני 15 שנה הגיע לטיפולי נכס למכירה באיזור מבוקש הנכס היה בטיפולו של עורך דין מתל אביב.
המוכרים היו תושבי חוץ ויפו את כוחו למכור את הנכס.

מה שהיה מיוחד במקרה הזה שהיו לי קונים מאוד רציניים שחיפשו דירה בדיוק כזאת.
האמא גרה ברחוב סמוך והיא רצתה שהבן שלה יגור לידה וכשהודעתי לה שקיבלתי את הדירה היא מאוד שמחה וביקשה שלא אציע אותה לאף אחד ושאתן לה את ההזדמנות לבוא לראות ובוודאות הם קונים.

הבעיה הייתה שזה לא ממש היה בשליטתי עורך הדין הוא זה שהחליט עם מי להתקדם וקצב הקונים שראו את הדירה הלך וגבר.

הלקוחות שלי שראו את הדירה מאוד התלהבו אך בכדי לקנות את הדירה היו צריכים למכור דירה שהייתה בבעלותם מדובר היה בדירה במרכז העיר בקומה 4 ללא מעלית משימה ממש לא פשוטה והמירוץ לחפש קונים לדירה החל ובמלוא המרץ קונים באים והולכים אך הצעות אין ועד שהגיע הקונה הרציני קיבלתי הודעה מעורך הדין שיש קונה והדירה בתהליך מכירה.

כשהודעתי לקונים שזו הבשורה הם כל כך התאכזבו ובכדי לעודד את רוחם האמת גם את עצמי אמרתי מי יודע אולי זה לא יסתדר אתם ובכל זאת אתם תקנו את הדירה.

השלב הבא היה לנסות ולמצוא דירה דומה באזור מה שכמובן לא כזה פשוט, שבועיים חלפו והטלפון אצלי במשרד מצלצל ומהעבר השני נשאלתי מה עם הקונים שלך הם עדיין בעניין אני פה עם עורך הדין אם הם רוצים קבע אתם עכשיו ונחתום אתם? בהתחלה לא הבנתי על מה מדובר וכאשר הזדהה הדובר הבנתי שמדובר במיודענו בעל הדירה, תשובתי הייתה אבדוק ואחזור אליך בהקדם!

התקשרתי לאימא של הקונה ושאלתי אותה האם תוכל להגיע אליי למשרד עם הבן שלה ושנסגור את העסקה והיא בשיא התלהבותה ענתה לי תוך חצי שעה אצלך אין מצב שאני מפספסת את הדירה ואכן תוך חצי שעה יושבים אצלי במשרד תיווך ברחובות  2 עורכי דין קונים ומוכרים כולל ההורים ובשעה טובה נחתמה העסקה לשמחתם של כל הצדדים ובאותו הרגע חלף בראשי המשפט שאמרתי להם אולי זה לא יסתדר ואתם בסוף תקנו וזה מה שבאמת קרה ומה שמלמד שכל אדם והמזל שלו ואף פעם לא ניתן לדעת מי בסוף יזכה בדירה .

סיני עמרמי מנכ"ל ובעלים סיני נכסים

הרצל 125 רחובות
052-2513418
Sinayamr@gmail.com