לקוחות חוזרים – לקוחות שקנו דרכי דירה לפני 18 שנה.

לקוחות חוזרים שקנו דירה ברחובות

הכיף הגדול ביותר של כל עסק הוא הלקוחות החוזרים והסיפור שאני מספר לכם הוא על לקוחות שקנו דרכי דירה לפני 18 שנה והחליטו למכור את הנכס .

הטלפון הנייד שלי מצלצל ועל הקו קול מוכר מהעבר הרחוק שלאחר שני משפטים זיהיתי במי מדובר, הוא סיפר לי שהוא ואשתו בהתלבטות וכנראה הם ירצו למכור את דירתם ברחובות.
הם ביקשו להיפגש איתי על מנת לנסות ולבדוק אפשרות למכור את הדירה או שימשיכו להשכיר אותה, קבענו פגישה לעוד מספר ימים וכאשר הם הגיעו לפגישה הם היו חלוקים בנוגע למכירתה , הגבר העדיף למכור והאישה העדיפה להשאיר את הדירה ולכל אחד היה טיעון מוצדק.

במקרים מהסוג הזה חשוב לי תמיד להיזהר מלהצדיק דרך של אחד מהצדדים בכדי לא לגרום למחלוקות וכמובן לא לפגוע באמון שנותנים בי הצדדים , מה שיכול לעורר אנטגוניזם שלא יקדם אותנו לשום מקום.
לאחר שהסבירו לי מה התכניות שלהם ואני הסברתי להם מה יהיו ההשלכות במידה והנכס לא יימכר עלויות וכו..
הגענו  להבנה שעדיף יהיה למכור את הדירה וסיכמנו שאני אשווק את הנכס בשיווק בלעדי.
כמו בכל נכס חדש שמתקבל יש את ההתרגשות הראשונה שהסוכנים הולכים ומציגים את הנכס לקונים פוטנציאלים בתקוה לקבל הצעה ראשונה.

התפתחות חדשה

לאחר 3 חודשים הגיעה ההצעה מזוג מקסים שכל כך התלהב מהדירה אך היכולת הכספית שלהם הייתה נמוכה בעשרות אלפי שקלים ממחיר הסגירה שציפו לו המוכרים.
הבנק למשכנתאות לא היה מוכן לאשר להם יותר ובפגישה שהייתה לי עם הקונים הם  ממש ביקשו ממני לעשות הכל בכדי שהם יזכו לקנות את הדירה ברחובות וכמו תמיד המצבים האלה מעוררים בי את הרצון למצוא פתרונות יצירתיים בכדי להגיע ליעד הנכסף, שזה חתימת חוזה ולראות את כל הצדדים שמחים.
קבעתי פגישה נוספת עם הזוג ותוך כדי השיחה הבנתי שהבחור עובד מדינה וזה למעשה נתן לי ניצוץ של  תקוה שמשם תבוא הישועה , בכך נוכל להשלים את הסכום שחסר להם דרך ההלוואה ממקום העבודה.
ביקשתי מהקונה שיבדוק אם זה אפשרי ויחזור אליי עם תשובה, לאחר יומיים הגיעה התשובה המיוחלת, ההלוואה ממקום העבודה משלימה לנו את החסר.

השמחה מבחינתם לא ידעה גבולות, השיא היה ימים ספורים לפני חתימת החוזה קיבלתי מהם הודעת ווטסאפ ובה הם שיתפו אותי שהם מאוד מתרגשים וממש סופרים את הימים לחתימת החוזה, דבר שמרגש  אותי תמיד כי בכך אני רואה את השליחות בעבודה הזאת, ללוות לקוחות ולהגשים להם את החלומות.
השמחה במקרה הזה הייתה כפולה, מוכרים שעשו איתי עסקה פעם שניה וקונים שקנו דרכי דירה בפעם הראשונה, כמובן שכולם יצאו מרוצים שזה הסיפוק הגדול ביותר שנותן לי את הדרייב להמשיך בתחום כל כך הרבה שנים.

שיהיה לכולנו בהצלחה ♥ ♥ ♥

רוצים לקרוא עוד? היכנסו לבלוג תיווך.
מחפשים יועץ נדלן עם מעל 30 שנות ניסיון? צרו קשר.
"סיני נכסים" משרד תיווך ברחובות.