בס"ד

אמונות מגבילות ומה שביניהן

כסוכן בעל משרד תיווך נדל"ן ברחובות למדתי לסמן מטרות ולעשות הכל בכדי להגיע אליהם, זה בא לידי ביטוי בהתנהלות שלי לאורך שנים בשיווק דירות יד 2 ופרויקטים חדשים .

כאשר התוודעתי לעולם האימון בשיטת הNLP יישמתי ביתר שאת באמצעות הכלים שקיבלתי את דרך החשיבה שהובילה אותי להגשים את המטרות בצורה רגועה ולעמוד ביעדים שהצבתי לעצמי, כל קושי הפך להיות אתגר ולא הפסקתי לנסות אלא להיפך.

כל סוכן מתחיל עובר דרך לא פשוטה בהתחלה הכל נראה מבטיח אך לאחר שמתחילים לעבוד התמונה נראית שונה לגמרי, זה מתבטא בצורך של הלקוחות שמשתנה מידי יום הן הקונים והן המוכרים. בנוסף גם השיח האישי של הסוכן ביחס ללקוחות משפיע עליו ועל סביבת העבודה שלו המחשבות רצות מה הסיפור של הלקוח הזה שסתם משגע אותו, על השני חבל לבזבז את הזמן והאחר לא באמת רוצה למכור.

יש את הקונה שממש לא יודע מה הוא מחפש ויש גם מצבים שכבר הולכים לקטוף את הפרי יש חוזה בדרך והופ זה מתפוצץ באותו היום שעה לפני .

בתוך כל זה יושב הסוכן ולא יודע מה לעשות האכזבה ניכרת בהתנהגות שלו עם הלקוחות הבאים שמגיעים ואז אם לא עוצרים את זה נכנסות המחשבות שזה לא מה שחשבתי והדרך החוצה קרובה מתמיד.

ומניסיוני על ידי  הכנה מנטלית נכונה הסוכן יכול לצמצם את האכזבות ולהכיל את הדברים שקורים כאמצעי לקדם אותו הלאה לעסקאות הבאות .

אז מה צריכה להיות ההתנהלות של סוכן מתחיל ?

דבר ראשון לדעת שכמו בכל מקצוע יש את שלב הלמידה, לא רק לימודים שקשורים למקצוע אלא בעבודה עצמית ושינוי דרך  החשיבה שלקנות ולמכור דירה ברחובות או בכל מקום בעצם זה תהליך שלוקח זמן .

זה שקונים מתלבטים או מחליטים שלא מתאים להם זה מצב רגיל וזה לא תמיד תלוי בסוכן , זה לא אמור להשפיע על הסוכן מאחר וזה קורה לכולנו , גם למצליחן הכי גדול שאנו מכירים זה קורה , זה פשוט הולך ביחד , לזכור תמיד שמי שמצליח זה מי שמסוגל להתמודד עם האתגרים הרבים שניצבים בפניו ולהבין שהמחשבה שנוצרת בתת מודע שלנו היא אשר מובילה אותנו ליעד שנגיע אליו , בדיוק כמו שנכתוב בווייז כתובת שאנו רוצים להגיע אליה .

כאשר אנו נאמר על לקוחות שהם לא רציניים כי זה מה שנראה לנו אנו מפחיתים את הסיכוי באופן משמעותי להצליח להניע אותם לפעולה.

לכן הדרך שנכון לפעול בא זו הדרך לנסות ולהבין את הדרך שמתאימה לכל לקוח באופן אישי ולא לתייג אותו כלא רציני .

היו לי מקרים שכאשר ניסיתי לקדם עסקה עם קונים או מוכרים הייתה התעקשות לא מוסברת ברמה של אלפי שקלים בודדים וכאשר שאלתי אותם מה הסיבה שהם כל כך עומדים על המחיר בצורה כזאת הם סיפרו לי שהם קנו את הדירה לפני 15 שנה והמוכרים התעקשו איתם יותר ולא הורידו להם שקל, הם שילמו מה שביקשו וחוויית הקניה הזאת השפיעה עליהם עד עצם היום הזה, הם לא מוכנים להתפשר וגם מי שהם פוגשים לא מוכן להתפשר איתם. הסיבה לכך זו דרך החשיבה שלנו שמפגישה אותנו עם האנשים שלא נוכל להתקדם איתם ולמעשה הדרך חסומה מלכתחילה .

סוף דבר, אם נשנה את ההסתכלות ואת המחשבה שלנו נראה שינוי מדהים בתוצאות שלנו וכן תנסו את זה בבית .

בהצלחה וסופ"ש נעים.

סיני עמרמי מנכ"ל ובעלים סיני נכסים

הרצל 125 רחובות
052-2513418
Sinayamr@gmail.com